Знайома і не зовсім компанія Magneti Marelli Aftermarket
Серед лідерів в автомобілебудуванні є гіганти, здатні виростати в площах і кількості співробітників, а також технологічно, кожен день. Італійська Magneti Marelli - одна з таких. Вона - провідна компанія з питань проектування, а також в розробці та виробництві різних систем, модулів і компонентів до авто.
Трохи фактів про холдинг
Знаєте, звідки пішла назва? В абревіатурі воно звучить F.I.M.M. Рашіфровивается так - Fabbrica Italiana Magneti Marelli. Рік заснування - 1919. Fiat, що об'єднався з Ercole Marelli, викупив її частину, яка належить партнеру в 1967 році. Це стало відправною точкою розвитку компанії. Він почався з перегляду політики ведення діяльності, виділення часу і можливостей на проведення наукових досліджень і випробувань.
Сьогодні Magneti Marelli є величезний концерн. До його складу увійшли:
- 12 центрів для проведення науково-дослідних робіт;
- 83 завода, розташованих по всьому світу;
- 26 місць для проведення випробувань.
Кожен підрозділ холдингу має своє пряме призначення. Елементи підвіски розробляються і виробляються Suspension Systems. Двигунами і компонентами трансмісії займаються в Powertrain. Пластикові компоненти розробляють і виготовляють в Plastic Components & Modules. Автооптика проектується і виробляється на Automotive Lighting. Електроніка ж - на Electronic Systems. Вторинним ринком і поставками для нього зайнята After Market Parts & Services. Комплектуючі для змагань, в тому числі, Формули-1, створюються на Motorsport.
При цьому слід пам'ятати, що категорії компонентів випускаються в різних обсягах. Але рівень якості при цьому залишається на висоті.
За що цінують компанію Magneti Marelli
Основними видами діяльності концерну були і залишаються електроніка і світлотехніка. Багатьом знайомі станції для обслуговування кондиціонерів цієї фірми, а також діагностичне обладнання.
Але також саме італійський концерн виробляє амортизатори і компоненти ходової частини. При чому, не які-небудь, а входить в першу десятку фірм зі світовим ім'ям. А її частка вже складає 5% від загальної кількості амортизаторів. І це тільки на світовому ринку. Трохи нижче, на 1% - в Канаді, США та Мексиці. А в Європі, Африці і Близькому Сході концерн має частку 7%. І це не дивно, тому що концерном випускається більше 30 000 000 амортизаторів на рік.
На бразильському і індійському заводах також випускають пружини, що застосовуються на кришках багажників. Їх вполовину менше на рік, ніж амортизаторів.
Продукцію концерну набувають різні відомі автовиробники. Серед них слід відзначити:
- Fiat Italy;
- IVECO;
- Volvo;
- FCA Poland;
- Citroen;
- Renault;
- Alfa Romeo;
- BMW;
- Maserati;
- Sevel.
Також дана продукція затребувана італійською компанією Sistemi Sospensioni.
Приємно те, що концерном навіть в підвісці використовуються інтелектуальні рішення. При цьому, цінова політика ведеться на такому рівні, що навіть на СТО клієнту запропонують оригінальні деталі за вартістю неоригінальних на ринку запчастин.
Передні фари виробляються даною фірмою у всіляких різновидах. Тут можна знайти такі вироби як галогенні і бі-ксенонові, в тому числі, світлодіодні і просто ксенонові фари.
Автомобільна оптика концерну стала проводитися як результат спільної діяльності Magneti Marelli Spa і Bosch. Але так було лише 4 роки, з 1999 по 2003. Потім права на виробництво автооптики перейшли в руки підрозділу Automotive Lighting.
Концерн працює в Польщі і Аргентині, Франції і Німеччини, Італії та Іспанії, Бразилії та США. І кожне його підрозділ працює над якістю і затребуваністю виробленої продукції.