Гарантія і повернення
Шановні клієнти, просимо ознайомитися з умовами повернення запчастин і комплектуючих, а так само гарантійними умовами на них.
При відвантаженні товару зі складів м. Києва - повернення можливе протягом 14 днів з дня оформлення замовлення. При цьому необхідно надати підтверджуючі покупку документи. Товар, який підлягає поверненню повинен бути наданий в тому ж вигляді і комплектації, в якому був одержаний покупцем зі збереженням оригінальної упаковки, бирок, пакетів, наклейок та інших комплектуючих. При поверненні товару з інших регіонів України просимо враховувати так само терміни, необхідні службам кур'єрської доставки для поставки товару на адресу нашого магазину. У цьому випадку повернення товару ніобхідно здійснюватися кур'єрською службою безпосередньо в офіс інтернет магазину. Можливість забору товару у відділеннях поштових служб нашими кур'єрами можливий лише в індивідуальних випадках при домовленості з менеджерами магазину.
Переконливе прохання - при отриманні товару через служби кур'єрської доставки уважно оглядайте товар як на наявність механічних пошкоджень (тріщини, пошкодження, вигини, вм'ятини), так і на відповідність головних візуальних характеристик (наприклад наявність хром рамок, колір виробу або окремих елементів, комплектність та інше ). При виявленні дефектів необхідно не приймати такий товар від служби доставки і проінформувати наш інтернет магазин про відмову. В іншому випадку в поверненні отриманого клієнтом товару може бути відмовлено.
Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта і безпосередньо на склад компанії.
У разі неповної комплектності товару, пошкодження товару або його упаковки, зміни зовнішнього вигляду (наявність слідів зносу) в поверненні товару може бути відмовлено.
Крім того, просимо звернути увагу на той факт, що елементи освітлення (лампочки) і автохімія поверненню не підлягають. Оскільки в цьому випадку постачальником не може бути проведена оцінка стану (ступеня використання). Наприклад випадки повернення клієнтом на 90% відпрацьованої лампочки замість нової.
Також, поверненню не приймаються товари, привезені під замовлення від імені клієнта з-за кордону.
На куплені в інтернет магазині carera.com.ua автозапчастини кузовний групи поширюються гарантійні зобов'язання.
Терміни гарантії:
-На елементи автооптики виробників TYC, DEPO, HELLA, MAGNETI MARELLI, VALEO поширюється гарантія терміном 14 днів (крім елементів освітлення, діоди, лампи і коректорів);
-На кузовні запчастини (бампера, капоти, крила, ремонтні частини і т.п.) поширюється гарантія терміном 14 днів;
-На дзеркала в зборі гарантія 14 днів (крім елементів електрообладнання);
-На елементи системи охолодження і обігріву термін гарантії 3 місяці. У разі знаходження гарантійного товару на складі - проводиться його заміна на новий.
На автомобільні аксесуари гарантія не поширюється.
Не відповідність геометричних розмірів повинна бути виявлена в момент установки виробу, але не пізніше 14 днів з дня покупки (включаючи терміни поставки і повернення).
Просимо мати на увазі, що повернення по гарантії підлягає товар, який встановлювався тільки на сертифікованому СТО, які мають відповідні допуску і зареєстрованому відповідно до чинного законодавства України.
Для цього в нашу адресу необхідно надати наступні документи: що підтверджують покупку товару в нашому інтернет магазині; замовлення-наряд на СТО з оплатою послуг станції (обов'язково із зазначенням марки, ВІН коду, пробігу та стану автомобіля); в деяких випадках реєстраційні документи СТО; акт дефектів (акт виявлення несправності) - висновок станції про явний або прихований дефект автозапчастини; заповнену клієнтом або представниками станції технічного обслуговування заяву на повернення; фотографія виробу.
Після надання зазначених документів - вони передаються на адресу постачальника і після прийняття позитивного рішення (як правило в термін до 2-х тижнів) відбувається заміна або повернення деталі.
При необхідності, разом з наведеними документами для проведення огляду та оцінки повинна бути доставлена несправна автозапчастин.
Повернення деталі по гарантії здійснюється за рахунок клієнта в офіс компанії.
Крім того, в окремих випадку для визначення причин пошкодження автозапчастини може знадобитися проведення експертизи.
Так само, гарантійні зобов'язання не поширюються в разі:
- пошкодженні товару у зв’язку з неправильним монтажем або демонтажем;
- поломки електрообладнання після установки на автомобіль;
- запотівання автомобільної оптики;
- відшарування хромованого покриття;
- пошкодженні товару в зв'язку з ДТП;
- доробка або нештатне удосконалення запчастин (установка позаштатних лінз, інше);
- нормального зносу товару;
- віднесення товару до ряду витратних матеріалів (фільтра, прокладки, колодки і т.п.);
- відсутності супутніх (додаткових) матеріалів, якими комплектувався товар при отриманні (шайби, гайки, затискачі, скоби і т.п.);
- порушення правил експлуатації автомобіля або автозапчастини;
- пошкодження скляних, пластикових виробів і елементів автооптики;
- використання додаткових (не передбачених виробником) матеріалів (плівки, наклейки, захисні елементи), які впливають на якість і роботу автозапчастини і т.д.