Головна

Про компанію

Новини

Виробники

Доставка і оплата

Якість товару

Гарантія і повернення

Контакти

Вхід

0

Доставка і оплата

В інтернет магазині CarEra існують різні способи доставки і оплати товару.

Магазин реалізує більше 25000 запчастин кузовний групи. Велика частина габаритного товару знаходиться на складах в Україні, але деякі ходові (наприклад на популярні авто з США) і рідкісні позиції привозяться тільки під замовлення або під попереднє бронювання. Тому, наявність кожної позиції просимо перевіряти у менеджерів магазину безпосередньо на момент відвантаження або оплати. Попередньо не зарезервований і не підтверджений товар може бути проданий іншим клієнтам.

Бажана форма видачі товару - самовивезення. У цьому випадку видача товару в місті Києві здійснюється в робочий час за вказаними контактами. Просимо врахувати, що більша частина товару (особливо габаритного) знаходиться на віддаленому складі, в зв'язку з чим потрібен додатковий час на його доставку до Києва. Тому перед кожною поїздкою просимо упевнитися в наявності товару на складі і попередньо його зарезервувати. У разі відсутності замовленого товару на нашому віддаленому складі - може знадобитися додатковий час на його доставку з інших регіонів України, тому перед отриманням товару рекомендуємо так само уточнити місцезнаходження вашого замовлення, і після підтвердження його наявності - планувати отримання.

Шановні клієнти, просимо Вас врахувати, що в зв'язку з специфікою реалізованого товару в нашому магазині, його відвантаження (продаж) можлива тільки для продукції, ціна якої перевищує 300 грн. Відвантаження товару, вартістю до 300 грн. має бути узгоджено з менеджерами магазину або дрібнооптовими партіями (від 10 шт.). Тобто такі товари, як вкладиші дзеркал, дрібні кріплення і заглушки, направляючі, решітки упаковані і відвантажуються оптовими партіями (від 10 шт.) або за погодженням з менеджерами магазину.

Доставка товарів по Україні здійснюється послугами компанії Нова пошта. В цьому випадку, при наявності товару на нашому складі - відправка товару можлива в день здійснення замовлення. Доставка замовлень, загальна сума яких не перевищує 300 грн. можлива лише після повної їх оплати на розрахунковий рахунок і тільки за погодженням з менеджерами магазину.

Крім того, є певні групи товарів, які не можуть бути відправлені нами по Україні в зв'язку з можливістю їх пошкодження при транспортуванні. В першу чергу це пластикові решітки, молдинги, кріплення довжиною від 60 см. І ціною до 500 грн., Які не маю каркасної заводської упаковки. Можливість відправки в кожному випадку узгоджують менеджери магазину.

У разі відсутності товару на складах України (рідкісний або унікальний товар) - потрібно його додаткова транспортування. У цьому випадку терміни доставки можуть скласти від 14 до 20 днів, а вартість додаткової доставки і оформлення оплачується клієнтом. Більш детальна інформація про терміни і вартість доставки товару під замовлення наводиться менеджером при оформленні замовлення. При оформленні замовлення просимо врахувати, що доставка товару з-за кордону України здійснюється тільки після внесення завдатку або повної оплати. Після доставки товару, остаточний розрахунок буде зменшений на цю суму відповідно.

Всі послуги з доставки товару і оформлення післяплати оплачуються клієнтом.

Повернення товару незалежно від місцезнаходження клієнта здійснюється на склад магазину. Можливе повернення товару за допомогою транспортних компаній в офіс магазину, в цьому випадку клієнтом оплачуються послуги з повернення товару.

При доставці габаритних запчастин (крила, капоти, бампера, скла, панель) по Україні потрібна додаткова послуга по їх обрешетуванню або упаковці для більш безпечної доставки. В такому випадку доставка може бути можлива тільки після внесення завдатку або повної оплати.

При доставці автомобільного скла в регіони через транспортні компанії необхідна оренда боксу для автоскла або його обрешетування і обгортання виробу стрейч плівкою або пухирчатою плівкою. Ми вкрай рекомендуємо саме бокс, який представляє собою обшитий зсередини пінопластом бокс. Додаткові послуги з оренди боксу оплачує замовник (клієнт).

Оплата за замовлення он-лайн

У нашому магазині існує як готівкова, так і безготівкова форма розрахунків. При замовленні товару під замовлення або замовленні габаритного товару (бампера, крила, капот, скло і т.п.) необхідна передоплата або повна оплата. Для цього при оформленні замовлення через сайт виберіть пункт Оплати "На розрахунковий рахунок" і оплатіть замовлення згідно з виставленими реквізитами.

У разі забору товару іншою особою без нотаріального доручення - у видачі товару може бути відмовлено.

Реквізити для оплати так само можуть бути вислані зручним для Вас способом за запитом.

Обов'язково перед вчиненням он-лайн оплати перевірте та узгодьте застосовність запчастини, кількість і терміни поставки, можливості повернення, а також її специфікацію.

Так само враховуйте, що при адресній доставці або на відділення перевізника клієнтом додатково оплачуються транспортні послуги в момент отримання товару.

 

Ваш кошик порожній.